Isnin, 7 Mac 2011

kampung halaman =)

agak2 da brape lme aku ta blek jb kn .jap jap ,kire ..em .aq dtg cni 27hb 1 ,so ,smpai skunk la ta blek .agak lme kn .smpai mak n diaorg smua tnye nape ta blek .msti mak pelik kn nape aku da lme ta blek .kalo dlu ,aq laa sbuk nk blek .skunk jep da ta ksah sgt .ada ehem2 at cni mmg laa .adoe ,rindu nye at diaorg .teringt plak wakto2 skolah dlu .geng aku la pling terejal skali at tmpat aku .hehe ,terejal2 pon tp kiteorg ta kcau idop org lain ponn .time mandi gnung pulai ,lepak cafe ,karoeke .omg ,terasa aku da bsar giler skunk .em ,nk dpat time2 to mmg ta laa .smua da blajar jauh2 .yg ada pon form6 ,uishh ,leh than gak mber aku kn .haha .so ,now meh aq story psal2 mber2 aq nie .haha .ada 13 smua nye .rmai kn .diaorg kwn pling besh aku pnah dpat .even aq da study jauh ,if ada cuti n smua ada kiteorg still kuar together2 ..em ,rindu nye at korang :"( ..serius shiit rindu giler .
missyou guys :)



p/s :even aku ada kwan at cnie .korang still kwan aku smpai mati .jangan lupe aku oke :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan